O Blue CRM

 

Blue CRM je novodobým nástrojem pro řízení a koordinaci vztahů se zákazníky. Slouží k podpoře a řízení obchodních vztahů, příležitostí a aktivit obchodního oddělení a marketingu.

 

Jedná se o efektivní nástroj, který má za cíl zvyšování spokojenosti zákazníků a efektivnější práci obchodních a marketingových složek ve Vaší firmě. Zvýšená spokojenost zákazníka je následně základem tvorby cenných a dlouhodobých vztahů mezi zákazníkem a Vaší firmou. Právě tyto vztahy zvyšují ziskovost a upevňují postavení firmy na trhu.

 

Blue CRM je poskytován jako SaaS aplikace, tedy jako online služba, což znamená, že jsou všechna Vaše data stále dostupná odkudkoliv na světě.

 

Zabezpečení dat

Aplikace Blue CRM běží na serverech, které náš dodavatel provozuje, v jednom z nejmodernějších datových center v České republice - Casablanca. To zajišťuje několikanásobně vyšší bezpečnost dat, než při nasazení na serveru přímo ve společnosti zákazníka. Přenos dat mezi uživatelem a serverem probíhá šifrovaným zabezpečeným přenosem (SSL), čímž je zabráněno odchycení a prohlížení přenášených dat.

Na bezpečnost jsme mysleli i při vývoji aplikace, proto jsme do ní zakomponovali několik speciálních ochranných prvků, které zajišťují vysokou míru bezpečnosti vašich dat (např. zablokování přístupu na 10 minut po zadání pěti chybných přihlašovacích údajů, automatické odhlášení z aplikace při nečinnosti uživatele, atd.).

 
___________________________________________________________________________________________________________________
     
     

Výhody aplikace

   
  přístup odkudkoliv
vysoká bezpečnost uchovaných dat
nulové pořizovací náklady
předem známé náklady na provoz bez navýšení
nesplňuje-li služba očekávání, lze přejít k novému dodavateli
redukce zbytečných nákladů
průběžné úpravy softwaru a technická podpora
možnost rychlých změn a úprav za provozu
možnost napojení na účetní programy
možnost programových úprav na míru
možnost 30 denní zkušební doby
mobilní přístup (optimalizace pro iPad a tablety)

 

___________________________________________________________________________________________________________________
     

Co Blue CRM obsahuje?

 

KONTAKTY

 

• evidence a správa kontaktů (propojení s ARES IS, ověření kredibility)

... mějte všechny informace o svých zákaznících na jednom místě ...

 

OBCHOD

 

• řízení obchodních případů (obchodní případy, nabídky, objednávky)

... získejte podrobný přehled o všech aktuálních i předešlých obchodních případech ...

 

PLÁNOVÁNÍ

 

• kalendář, plánování aktivit a událostí včetně upomínek

... teď už se Vám nestane, že na něco během náročného pracovního dne zapomenete ...

 

PROJEKTY

 

• přehledné řízení a dohled nad projekty a zakázkami

... dohlížejte na práci obchodního oddělení na aktuálních projektech ...

 

PRODUKTY

 

• správa nabízených produktů

... mějte přehled o aktuálně nabízeném sortimentu ...

 

SOUBORY

 

• řízení a správa dokumentů (verzování, schvalování, uchovávání dokumentů)

... důležité dokumenty vždy po ruce ...

 

REPORTY

 

• grafický přehled všech událostí a obchodních výsledků společnosti

... ucelené a naprosto přehledné reporty ...

 



Domů > O Blue CRM

Czechsoft.net © 2019 | Blue CRM